28 nov. 2013

i want to break free

hey peeps
vet ni vilken dag det är idag??????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är fuckin torsdag
ehm
men imorgon så är det fredag och då ska jag (och Thea) dra på konsert
omogmogmgomgomg
asdfghjklö
är så jäkla pepp och nervös och allting ska fan tränga mig fram så jag kan ta på JInxx
yesbox
nu är himlen röd
det är alltså dommedagen
samma dag som poetryslam asså omg nej??!!!
jk
jag vill ha en kaniiiiiiin
gråter sönder
så tittar på mat och tröstäter in my mind för har bara fem kroner urkj urkrb vfrghyudjnb







27 nov. 2013

pepparkaka poetryslam

hej vgd
mitt dumma schema som jag skrev om här om dagen har försvunnit
alla lärare bara 'jo ni har så mycket den här veckan så jag skjuter fram'
så nu har vi inget denna vecka typ och allt nästa ahha
men nu har vi iaf lite längre tid whoop whoop
vet ni vad jag ska göra ikväll
jo jag ska baka/göra/skapa/pynta/idek pepparkakshus och sedan laga saffransockerkaka
ssk ska vara till poetryslam imorgon och det ska vara tre inte en hihi gött
vi (jag, min mor, min moster) ska göra en borg och så, ska bli fett fint hihp
ohmy har ingen jävla skit att skriva om
förutom att igår på kawaii(.se) var så jävla fab och asnice
var verkligen supermysigt hihi
SÅ JEFFLA KAWAIII
hahaha omg no






25 nov. 2013

sup

rubriken säger allt
nejme n ahahahah hatar inlägg som börjar så
är så damsey trött
min hjärna är suddig och förvirrad och död och jag vet inte vad
ser på lost är inne på ebay tumblr shock bluefox och skriver önskelista och tuggar nutella
mums
feelin fat
is fat*
jag har blå ögon
va
förstår inte mig själv
alltså serri
asdfghjk
vill ni höra mitt dramatiska veckoschema?????? aa de vill ni

måndag (idag); idrott, fuckin styrka och kondition sedan en hel eftermiddag med ledig tid
tisdag; mattefuckinläxa som inte är gjord. sedan japansk teve inspelning på kawaii
onsdag; teknikläxa skriva om min vackra betongbro sedan efter skolan pepparkaksbak
torsdag; fuckinidrott, nouppgiften ska vara klar, sedan på kvällen; poetry slam
freddddag: läst till sida 206 i svenska, sv redovisning, soredovisning, dikt till svenskan sedan bvbkonsert

hatar min vecka
nu ska jag plugga tror jag
urk
seyah guys
ha de gött

23 nov. 2013

ritplatta + läxor + socialt liv = knas

hejsaaaan
vgd
nejmen hej
det var ju ett tag sedan
ehm torsdags em
för det första;
det var ritplattan jag ville ha som jag fick
åmg är så glad hihihi
älskar den för den är så fabulös
kommer älska den i nöd och lust hihi
jahapp iaf
igår hade alice sin lilla filmkväll det var supermys
vi åt massa gott som sega chokladkakor med chokladbitar i
godis
chips
drack läsk
vi spelade ett spel
flummade
såg en film
supermysigt ^w^
idag ska vi ju gå på bio också (CATCHING FIIIIIRE)
yeyeyeyey är fett pepp
men innan måste jag jobba pssmycket med so och no och sv
cryin alltså hata skolan
allt händer nästa vecka ska ha tre stora redovisningar </3
kommer dö
äsdfghjkll
hur ska jag hinna med allt
stick och brinn skolan
hatar dig
nu ska jag gå upp och äta frukost
sen stenplugga tills typ klockan sju
ses
btw ni får se två små teckningarna som jag har gjort på min ritplatta
de är fett dåliga egentligen men det är ju typ första gången som jag använder den så
hihih
puss

21 nov. 2013

4815162342

sup
vad gör ni
jag har elevens val
är bored
är klar med mitt arbete så
ehm
googlar runt på internet
whopwhop
asdfghjkl
mina ord försvinner ur mitt huvudet
kan inge ord
emrh
är trött och uttråkad = svamel och tumblr
nu är lektionen och skoldagen slut
nu ska jag åka till pappa och hämta ett paket
wish me gud lck






bloodydamseyfuckinthuesday

hey peeps
idag har jag horrött läppstift
första gången jag har läppstift på flera månader
känns klibbigt.......
men passar i alla fall
har svart rött tema idag
supersnyggt
eller nja egentligen ville jag bara ha hänglsen på mig idag och mina svarta var sönder
så tog mina röda
och sen mina diademdjävulshorn
och sen läppstift
mm
sassy
hahahhahs jk
är fett trött, börjar klockan 0805
killme
med matematik sedan idrott
dödsdömd
antingen blir det styrkakondition på idrotten
ryser
eller så blir det dans
ryser ännu mer
LÅT DET BLI STYRKA KONDITION SNÄLLLAAAAAA
dansade inte när jag var liten = fet = komplex = vill inte dansa = fortsätter alltså vara fet = ledsen = äter mer = blir fetare = får mer komplex = vågar inte dansa = skolk = sämre betyg = ledsen = äta
osv
det är en ond cirkel
nu ska jag gå och äta frukost *broken heart*
havregrysgröt *yey*
asdfghjkl
seyalater
puss

20 nov. 2013

header etc

gosh
header är fulaste ordet ever
nej ever är fulaste ordet ever
haha men urk
seriöst vad säger man på sv ist för header
design?
nej
asså vafffan
aja har gjort en ny header *urk* som ni möjligtvis la märke till
????
fin vaaaa
jobbade på den i typ tre/fyra timmar hehehehe
gjorde den lite personlig också ;)
oh hjälp den där smileyn ^

ja hur har lilla jonnas dag varit?
jo den har varit gr8
har varit på förjävligt bra humör hela dagen och bara whoop whoop etc
dagen började klockan åttatjugo med teknik och jag var riktigt produktiv och det var kul
sedan engelska som var helt okej
sedan so som också var helt okej
sedan pissgod lunch (hmhm hyffsat iaf det var liksom KÖTT)
sedan engelska igen också helt ok
sedan matte, skrev dikter hela lektionen
sedan svenska, skrev dikter hela lektionen, men det var i uppgift sååååå
(y)
sedan efter skolan gick vi (tha gang; thea, thea, alice, linnea, mira, adrienne och odd) till söderbio och köpte våra biljetter till catching fire på fre
åmgåmgåmg
ska va så kul
kommer avlida av spänning skratt och gåshud
herphaderpah
har inga läxor heller den här veckan typ yeyeyeyye
men nästa vecka dådådådååd då ska jag ha svredovisning
grtr
muntligt
ryser
hejdå guys
nu ska jag dö
nej hahah ska se på lost och skriva lite
puss och godnatt njut av min design
ily guys
jk
hahahhaa
goodn

hatar svampbob men serri his lips is buttifulll


19 nov. 2013

PIZZAAAAH (och mathilda..... -.-)

hey peeps
did y all know
that mathilda is here and she's lickin mah computtterscreeene
VI ÄR SÅ PIZZ(A)HUNGRIGA
och det hjälper ju inte att vi är inne på tumblr och söker på pizza
pizzzzzzzaaaa
we want
so much
"i wan't to be a pizza" mathilda said
cryin
we want
pizzah
y ltl fckrs
"give me or i come home to you" mathilda said as she laughed
we want some pizza
min mage kastar sig på skärmen
är så damseydamsey hungrig
ge mig pizza
eller så får du en penis i ditt ansikte (obsobsobs vet inte hur jag ska skaffa fram en penis men aa))
"maybe u can call ---" mathilda said as i cencured the name
we want some fuckin pizza
sadfgjloä¨'




när man är på party liksom ^



shaggy though










holy mother of penisessss








18 nov. 2013

kirkkirkkirkkirk

isn't she lovely
isn't she wonderful
isn't she precisofhjsdksjhkadks (<- ehm can't spell)
jomentjena
vgd
jag har fortfarande inte fått tillbaka min pluggkärlek
hahahah kurr har aldrig pluggkärlek
nejmen ehmr jag är actually bored
kan inte koncentrera mig 
dampar sönder etc
okej ORSAKER TILL ATT DET BLEV REVOLUTION I IRLAND
har massa typ
eller massa men ganska mycket
ge mig fleeeer orsaker
bättreeee orsaker
gråter priktigt
hej
min rygg gör ont
min hals gör ont
har mensvärk
är hungrig och mätt
gråter
haha inte direkt 
saknar folks
vill ha pengar och talang och ha saker¨
kläder
urk
donera pengar till jonnafonden????? 

 





hemskolning idag

japp det har jag haft idag de^
hemskolning alltså
nejmen det var så att det var idrottsdag idag och jag är krasslig så stannade hemma ist och pluggade
har pluggat sönder på SO, har skrivit typ 12345678116 sidor
och så har jag pluggat i två nanosekunder på tyska
jag ska ha tyskaprov imorgon
kan inge fuckin ting
men morsan ska hjälpa mig ikväll or I will die
hataprovhatahatahataprov
men jag har faktiskt varit väldigt produktiv idag
jag har gjort ny infodesign (om ni tittar på vänster sida av bloggens riktning så ser ni en bild på mig)
hahah nejmen checka
vrid huvudet lite svagt åt vänster så ser du
japp
det där är jag
smälter in i rymden
vilken hetinggeting
och juste ja
produktiv
jag har som sagt jobbat pissmycket med SO:n
och ja
hela dagen faktiskt
har bara skrivit och googlat skrivit och googlat
mmhm
fint
men fick lite stopp nu så gjorde design och skrev ett blogginlägg
ehm ja
EHMAGHERD NOO JAG HAR TYSKAPROV IMORGON OCH KAN INGENTING
okej nu är jag avreagerad
puss och kram mina älskade små apor
förresten det blir ingen kanin för mig
hon gillar inte kaniner
kan inte direkt argumentera mot det
men lilla kanin när jag är 18 dååååå skaffar jag dig
ahhahahaha
puss älskar er
jk


17 nov. 2013

flamingoflickanflyger

vgd gutentag
hejhej
mitt humör är en bergochdalbana
är arg förtvivlad ledsen lycklig glad skrattig trött pigg hungrig mätt
får hostattacker lite hipp som happ
gråter lite hipp som happ
skrattar lite hipp som happ
får hoppet
och tappar hoppet
förstår ingenting allt är suddigt och förvirrat och urk jag vet inte
fan vad livet är hopplöst
det kan jag tycka nu
och sen vill jag tycka att jag vill leva för alltid
i all evighet
klockan två kommer våra gäster
ska väl gå upp nu antar jag
fab
puss
ses
hörs
i en annan verklighet
jag vill ha en kanin
en ritplatta
en loftsäng
en macbook air
kärlek

16 nov. 2013

womancrush

holy mother of llamas
hon är så jäkla perfekt
vill typ gifta mig med henne
kolla vad fuckin snygg och vacker hon är
avlider
lily cole
holy mother of  llamas
alltså älskar verkligen hennes utseende
så himla vacker jag avlider faktiskt helt och hållet
förlåt för min vackra spam alltså hjälp avlider gingergurl så vacker























chikn

asdfghjkl
vet ni vilken dag det är idag
såklart ni vet
LÖRDAG LÖRDAG LÖRDAG
hahah idek
är fett sjuk
har bläig hosta och täppt näsa och eldsvidande hals
idag ska faders släkt komma hit och äta middag, det ska vara mysigt
imorgon förmiddag är jag hos modern och då kommer hennes släkt, det ska också vara mysigt
jag har nu städat mitt rum, duschat, sminkat mig, packat och ser nu på lost
asdfghjkl
vill så gärna ha en kanin
ska snacka med morsan om det på söndag
ska ha seriöst snack med bra argument
har argument för allt
JAG SKA KÄMPA
hahah åmg no caps^
died
*hostar sönder*
vill dricka ett kallt glas vatten med isbitar i och det ska smaka himmelskt
men är för lat plus är sjuk
så skyller på sjukdomen och låtsats vara att jag inte är lat
yes gurl
nu ska jag slipa mina kaninargument för seriöst kolla vad fackin söt den är jag avlider;




13 nov. 2013

kaninos

älskar kaniner
ge mig en kanin
en vit kanin
med röda
blåa
svarta
bruna
gröna
vita
ögon

låt
mig gråta
i vit päls
mhfm







jag dör så söt




seriöst, hur kan man inte gilla kaniner
kolla på de
grtr
vill så gärna ha de små älsklingarna
nu ska jag sova för håller på att svimma av trötthet
ily guys
hahah no
puss