det är fjärde advent och två dagar kvar till julafton
hahhahaha
är så glad över allt
är på toppen humör pga jul pga julgran pga jullov pga livet pga ksdjhjkasa
igår så klädde jag vår julgran
den är jättetät och jättehög och jättebred så våra extremt många julbeklädnader ser fjuttiga ut
men det kan bero på för att vi inte har någon ljusslinga i
för den gick sönder igår när vi skulle sätta på den
så vi ska sätta på ljusslingan nu för den är ny och fin
eller jag ska inte sätta på ljusslingan
jag ska faktiskt på julfika hos min farbrors familj
MYSIGT
fast var sjuk i veckan så kan typ inte äta
blir mätt efter en klunk vatten
:-------------------(
men det ska vara mysigt ändå
ohhhh vet ni vad som var mysigt som jag gjorde igårrrr
((((förutom att klä granen då)))))
jo jag köpte och slog in alla mina julklappar
och slog in Mathildas födelsedagspresent till januari
((((((((((((den blev helt awesome))))))))))))
hon har ju lämnat mig och stuckit till london över jul >:------(
hjahahahabaa vill också träffa britter och kidnappa nån irländare hem och ha han i garderoben och mata honom med clementiner
well
nu måste jag gå
hejssvejs
hejhopp
gummisnopop
szxdfghjk
alltså nej ska nt gå men ska gå in på ebay och shoppa för typ 500 kr
puss







