21 nov. 2013

bloodydamseyfuckinthuesday

hey peeps
idag har jag horrött läppstift
första gången jag har läppstift på flera månader
känns klibbigt.......
men passar i alla fall
har svart rött tema idag
supersnyggt
eller nja egentligen ville jag bara ha hänglsen på mig idag och mina svarta var sönder
så tog mina röda
och sen mina diademdjävulshorn
och sen läppstift
mm
sassy
hahahhahs jk
är fett trött, börjar klockan 0805
killme
med matematik sedan idrott
dödsdömd
antingen blir det styrkakondition på idrotten
ryser
eller så blir det dans
ryser ännu mer
LÅT DET BLI STYRKA KONDITION SNÄLLLAAAAAA
dansade inte när jag var liten = fet = komplex = vill inte dansa = fortsätter alltså vara fet = ledsen = äter mer = blir fetare = får mer komplex = vågar inte dansa = skolk = sämre betyg = ledsen = äta
osv
det är en ond cirkel
nu ska jag gå och äta frukost *broken heart*
havregrysgröt *yey*
asdfghjkl
seyalater
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar