22 dec. 2013

well hello

klockan är 12:45 och kyrkklockorna ringer fint
det är fjärde advent och två dagar kvar till julafton
hahhahaha
är så glad över allt
är på toppen humör pga jul pga julgran pga jullov pga livet pga ksdjhjkasa
igår så klädde jag vår julgran
den är jättetät och jättehög och jättebred så våra extremt många julbeklädnader ser fjuttiga ut
men det kan bero på för att vi inte har någon ljusslinga i
för den gick sönder igår när vi skulle sätta på den
så vi ska sätta på ljusslingan nu för den är ny och fin
eller jag ska inte sätta på ljusslingan
jag ska faktiskt på julfika hos min farbrors familj
MYSIGT
fast var sjuk i veckan så kan typ inte äta
blir mätt efter en klunk vatten
:-------------------(
men det ska vara mysigt ändå
ohhhh vet ni vad som var mysigt som jag gjorde igårrrr
((((förutom att klä granen då)))))
jo jag köpte och slog in alla mina julklappar
och slog in Mathildas födelsedagspresent till januari
((((((((((((den blev helt awesome))))))))))))
hon har ju lämnat mig och stuckit till london över jul >:------(
hjahahahabaa vill också träffa britter och kidnappa nån irländare hem och ha han i garderoben och mata honom med clementiner
well
nu måste jag gå
hejssvejs
hejhopp
gummisnopop
szxdfghjk
alltså nej ska nt gå men ska gå in på ebay och shoppa för typ 500 kr
puss













18 dec. 2013

hej främling

jäklar
det var ett tag sedan
ville bara säga att jag lever och inte har dött i sven eller ivar eller något yes
am alive
fast är sjuk och har pissfeber så vem vet om jag kommer överleva natten?!?!?!
hahah lawl
nu ska jag se på project runaway
puss
jag lever
go jul

5 dec. 2013

well well well...

what did i say
DET KOMMER SNÖA BHGHAHAHAO
de sa iaf att det kanske skulle snöa idag men skulle göra det imorgon
*såhappycanteven*
hoppas det blir kramsnö och inte bara slask...
slask
vad konstigt det känns att skriva
slask
stavas det ens så?
jag vet inte
slask...
slask?
låter så komiskt
slaskssa,mdhjsdkmna
har inget annat att skriva förutom att det ska snöa
vilket spännande liv hahaha
eller jo
min soredovisning gjordes igår och var så himla rädd
innan och under tiden hade jag typ frossa och hela min kropp skakade
sen så när jag pratade så stammade jag hela tiden och hakade upp mig
men det gick fortfarande bättre än vad jag förväntat mig
är så jävla glad att det är över
well well
hur har december varit för er hittills?
bra? nejmen vad nice!
jo min har varit bra, jaja det har den
mm jag ska gå hemifrån om tjugo minuter
ja mm
ska jag bomba med snöbilder? jaha. om ni vill det så
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111








2 dec. 2013

snö snö snö snö snö

nejmen tjenamors
hur mår ni?
jag mår bra
nej eller alltså psykiskt bra
men har värsta konstiga klihostan, rinnig näsa och svidig hals
så jah snabb update
poetryslam i torsdags gick bra, jag stod i 'toastståndet' typ hela tiden och det var nice
konserten i fredags var det mest fantastiska jag vart med om
seriöst, det känns som en dröm och när jag vaknade på lördagen hade jag värsta separtionsångest från konserten (och hade ingen röst heller)
asdfghjkl
i lördags pluggade jag till soredovisningen som är idag
igår packade shoppade och städade jag
jag köpte/fick/tiggde mig till de första fyra gotböckerna
och så var det ju första december igår
vilket betyder att det ska snöa
seriöst
minst de tre senaste åren så har det börjat snöa i september och nu...
har det inte ens kommit snö i december?!?!?!!?!
seriöst får rage
om det ska vara kallt ska det vara snö
annars inte kallt
UNIVERSUM DU HAR TVÅ VAL OCH VÄLJER KALLT UTAN SNÖ
det är orimligt
D:
nu vill jag att ni går in på min instagram (här)
och tittar på vackra bilder från konserten
och ger tips på bra mangaserier (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
om en halvtimme går jag hemifrån
har sovit typ tre timmar i natt
fml
älskar er
är fett pigg
hejdå guys
ha de götttt
wish me good luck ppå so:n