23 nov. 2013

ritplatta + läxor + socialt liv = knas

hejsaaaan
vgd
nejmen hej
det var ju ett tag sedan
ehm torsdags em
för det första;
det var ritplattan jag ville ha som jag fick
åmg är så glad hihihi
älskar den för den är så fabulös
kommer älska den i nöd och lust hihi
jahapp iaf
igår hade alice sin lilla filmkväll det var supermys
vi åt massa gott som sega chokladkakor med chokladbitar i
godis
chips
drack läsk
vi spelade ett spel
flummade
såg en film
supermysigt ^w^
idag ska vi ju gå på bio också (CATCHING FIIIIIRE)
yeyeyeyey är fett pepp
men innan måste jag jobba pssmycket med so och no och sv
cryin alltså hata skolan
allt händer nästa vecka ska ha tre stora redovisningar </3
kommer dö
äsdfghjkll
hur ska jag hinna med allt
stick och brinn skolan
hatar dig
nu ska jag gå upp och äta frukost
sen stenplugga tills typ klockan sju
ses
btw ni får se två små teckningarna som jag har gjort på min ritplatta
de är fett dåliga egentligen men det är ju typ första gången som jag använder den så
hihih
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar