mitt dumma schema som jag skrev om här om dagen har försvunnit
alla lärare bara 'jo ni har så mycket den här veckan så jag skjuter fram'
så nu har vi inget denna vecka typ och allt nästa ahha
men nu har vi iaf lite längre tid whoop whoop
vet ni vad jag ska göra ikväll
jo jag ska baka/göra/skapa/pynta/idek pepparkakshus och sedan laga saffransockerkaka
ssk ska vara till poetryslam imorgon och det ska vara tre inte en hihi gött
vi (jag, min mor, min moster) ska göra en borg och så, ska bli fett fint hihp
ohmy har ingen jävla skit att skriva om
förutom att igår på kawaii(.se) var så jävla fab och asnice
var verkligen supermysigt hihi
SÅ JEFFLA KAWAIII
hahaha omg no
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar