20 nov. 2013

header etc

gosh
header är fulaste ordet ever
nej ever är fulaste ordet ever
haha men urk
seriöst vad säger man på sv ist för header
design?
nej
asså vafffan
aja har gjort en ny header *urk* som ni möjligtvis la märke till
????
fin vaaaa
jobbade på den i typ tre/fyra timmar hehehehe
gjorde den lite personlig också ;)
oh hjälp den där smileyn ^

ja hur har lilla jonnas dag varit?
jo den har varit gr8
har varit på förjävligt bra humör hela dagen och bara whoop whoop etc
dagen började klockan åttatjugo med teknik och jag var riktigt produktiv och det var kul
sedan engelska som var helt okej
sedan so som också var helt okej
sedan pissgod lunch (hmhm hyffsat iaf det var liksom KÖTT)
sedan engelska igen också helt ok
sedan matte, skrev dikter hela lektionen
sedan svenska, skrev dikter hela lektionen, men det var i uppgift sååååå
(y)
sedan efter skolan gick vi (tha gang; thea, thea, alice, linnea, mira, adrienne och odd) till söderbio och köpte våra biljetter till catching fire på fre
åmgåmgåmg
ska va så kul
kommer avlida av spänning skratt och gåshud
herphaderpah
har inga läxor heller den här veckan typ yeyeyeyye
men nästa vecka dådådådååd då ska jag ha svredovisning
grtr
muntligt
ryser
hejdå guys
nu ska jag dö
nej hahah ska se på lost och skriva lite
puss och godnatt njut av min design
ily guys
jk
hahahhaa
goodn

hatar svampbob men serri his lips is buttifulll


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar