vet ni vilken dag det är idag??????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
det är fuckin torsdag
ehm
men imorgon så är det fredag och då ska jag (och Thea) dra på konsert
omogmogmgomgomg
asdfghjklö
är så jäkla pepp och nervös och allting ska fan tränga mig fram så jag kan ta på JInxx
yesbox
nu är himlen röd
det är alltså dommedagen
samma dag som poetryslam asså omg nej??!!!
jk
jag vill ha en kaniiiiiiin
gråter sönder
så tittar på mat och tröstäter in my mind för har bara fem kroner urkj urkrb vfrghyudjnb
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar