18 dec. 2013

hej främling

jäklar
det var ett tag sedan
ville bara säga att jag lever och inte har dött i sven eller ivar eller något yes
am alive
fast är sjuk och har pissfeber så vem vet om jag kommer överleva natten?!?!?!
hahah lawl
nu ska jag se på project runaway
puss
jag lever
go jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar