DET KOMMER SNÖA BHGHAHAHAO
de sa iaf att det kanske skulle snöa idag men skulle göra det imorgon
*såhappycanteven*
hoppas det blir kramsnö och inte bara slask...
slask
vad konstigt det känns att skriva
slask
stavas det ens så?
jag vet inte
slask...
slask?
låter så komiskt
slaskssa,mdhjsdkmna
har inget annat att skriva förutom att det ska snöa
vilket spännande liv hahaha
eller jo
min soredovisning gjordes igår och var så himla rädd
innan och under tiden hade jag typ frossa och hela min kropp skakade
sen så när jag pratade så stammade jag hela tiden och hakade upp mig
men det gick fortfarande bättre än vad jag förväntat mig
är så jävla glad att det är över
well well
hur har december varit för er hittills?
bra? nejmen vad nice!
jo min har varit bra, jaja det har den
mm jag ska gå hemifrån om tjugo minuter
ja mm
ska jag bomba med snöbilder? jaha. om ni vill det så
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111



Inga kommentarer:
Skicka en kommentar