2 dec. 2013

snö snö snö snö snö

nejmen tjenamors
hur mår ni?
jag mår bra
nej eller alltså psykiskt bra
men har värsta konstiga klihostan, rinnig näsa och svidig hals
så jah snabb update
poetryslam i torsdags gick bra, jag stod i 'toastståndet' typ hela tiden och det var nice
konserten i fredags var det mest fantastiska jag vart med om
seriöst, det känns som en dröm och när jag vaknade på lördagen hade jag värsta separtionsångest från konserten (och hade ingen röst heller)
asdfghjkl
i lördags pluggade jag till soredovisningen som är idag
igår packade shoppade och städade jag
jag köpte/fick/tiggde mig till de första fyra gotböckerna
och så var det ju första december igår
vilket betyder att det ska snöa
seriöst
minst de tre senaste åren så har det börjat snöa i september och nu...
har det inte ens kommit snö i december?!?!?!!?!
seriöst får rage
om det ska vara kallt ska det vara snö
annars inte kallt
UNIVERSUM DU HAR TVÅ VAL OCH VÄLJER KALLT UTAN SNÖ
det är orimligt
D:
nu vill jag att ni går in på min instagram (här)
och tittar på vackra bilder från konserten
och ger tips på bra mangaserier (!!!!!!!!!!!!!!!!!)
om en halvtimme går jag hemifrån
har sovit typ tre timmar i natt
fml
älskar er
är fett pigg
hejdå guys
ha de götttt
wish me good luck ppå so:n




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar