5 nov. 2013

hohohohohohoho

alltså fml
jag orkar bokstavligt inte med skolan
vill bara ställa mig upp och skrika och gråta och skratta och spotta
jag vill bara sitta på lektionerna och drömma mig bort
men jag måste lyssna och komma ihåg och lära
kommer nog få F i matte
och i engelska
och i so
allt bara rasar omkring mig
men jag fick tillbaka mitt reportagebetyg, fick b, nästan a
och det var ju bra
puss

1 kommentar: