5 nov. 2013

asdfghjkl

vet ni vad jag gör?
ser om game of thrones säsongerna
och kollar in olika ritplattor
som jag hoppas få i försenad födelsedagspresent av min far mmmhm

vet ni vad jag bör göra?
jobba med elevensval
ta bort mitt smink och tvätta le face etc
ställa minst fyra väckarklockor
börja leta efter praoställen

jjahapp
ska nog se lite mer av got och fönstershoppa på webben etc
sen får jag väl sminka av masken, mitt jag
vet fan vem jag skulle vara utan smink
känner inte igen mig själv
och har till och med glömt hur min naturliga hårfärg ser ut
hmfh
trassligt hår trassligt liv etc
nejmen haha puss på er
nu bort med sminkjäveln
älskar er
hhahaha nej
puss
detta är denna vackra ritplatta jag så desperat vill ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar