OCH NU ÄR JAG HEMMA I REGNIGA KALLA MÖRKA SVERIGE
eller wat kom egentligen hem igår kväll hahah can't rly
är fett trött
börjar skoljäveln imorgon
orkar inte skriva ner så postar lite pics från le spain
OBSOBS! alla foton är tagna av mig okok OBSOBS!
jag som flummar
trapporna i hotellet, asfina
korridoren i hotellet
balkonger, ok
utsikt från trapporna, havet, lekplats etc
solstolar vid poolen
solstolar
pool, och kvinna i bikini
hotellet
palm
palm
finfin blomma
kaktus lawl, so qt
vattenfall vid trapporna
altanerna, nerifrån
vattenfall lawl
palmer etc
palm som badar i solen
nutella, namnamnamn
läsk och vin
hotell, trappor etc
berg
superfuckinmegasöt bil
muuuur
broooo
lurvig kaktus som jag klappade
ingång till vårt hotell
utsikt från trapporna
vår altan
frukost
trappor
flummigt träd
mer trappor
stor fet fin fisk
sköldpaddssson, så qt
ännu mer kaktus
kaktusträdgård ^
mer kaktus
utsikt från en pir, man ser hela Anfi
en pir och Anfi i bakgrunden
hav
hav och Anfi
vågskvätt
rasat
berg
pool i havet, lawl
kossa utan för ett steak house
katt
palmer
stranden + solstolar
katt
mer katter
lite av poolen
artister på showen
värsta bästa cafét
regnbågar namnam
öken
öken
öken
öken
öken
öken
hav
mer katt
palm
kattdam i Plaza del Ingles aka kattstaden pga stor kattbefolkning
katt
den skandinaviska kyrkan i Plaza del Ingles
mer katt
altanen
segelbåt
flygplansmotor
flygplansfönster
Omfg. OMFG!!! Vill också, vi måste dra iväg någon gång omg saknar le sol och le hav och vafan ja :'c <3333
SvaraRadera