3 nov. 2013

regninga schweden

den enda spanska jag har använt är 'graciaz, lacuenta porfavor' och 'graciaz'
OCH NU ÄR JAG HEMMA I REGNIGA KALLA MÖRKA SVERIGE
eller wat kom egentligen hem igår kväll hahah can't rly
är fett trött
börjar skoljäveln imorgon
orkar inte skriva ner så postar lite pics från le spain

OBSOBS! alla foton är tagna av mig okok OBSOBS!

jag som flummar 

trapporna i hotellet, asfina

korridoren i hotellet

balkonger, ok

utsikt från trapporna, havet, lekplats etc

solstolar vid poolen

solstolar

pool, och kvinna i bikini

hotellet

palm

palm

finfin blomma

kaktus lawl, so qt

vattenfall vid trapporna

altanerna, nerifrån

vattenfall lawl

palmer etc

palm som badar i solen

nutella, namnamnamn

läsk och vin

hotell, trappor etc

berg

superfuckinmegasöt bil

muuuur

broooo

lurvig kaktus som jag klappade

ingång till vårt hotell

utsikt från trapporna

vår altan

frukost

trappor

flummigt träd

mer trappor

stor fet fin fisk

sköldpaddssson, så qt

ännu mer kaktus

kaktusträdgård ^

mer kaktus

utsikt från en pir, man ser hela Anfi

en pir och Anfi i bakgrunden

hav

hav och Anfi

vågskvätt

rasat

berg

pool i havet, lawl

kossa utan för ett steak house

katt

palmer

stranden + solstolar

katt

mer katter

lite av poolen

artister på showen

värsta bästa cafét

regnbågar namnam

öken

öken

öken

öken

öken

öken

hav

mer katt

palm

 
kattdam i Plaza del Ingles aka kattstaden pga stor kattbefolkning

katt

den skandinaviska kyrkan i Plaza del Ingles

mer katt

altanen


segelbåt

flygplansmotor


flygplansfönster



1 kommentar:

  1. Omfg. OMFG!!! Vill också, vi måste dra iväg någon gång omg saknar le sol och le hav och vafan ja :'c <3333

    SvaraRadera