20 okt. 2013

lots of love etc

idag har jag inte;
pluggat matematik till provet
jobbat på mitt reportage som ska vara inne på fredag
gått ut
bakat vaniljbullar
köpt en bok till resan
tvättat mina kläder (damsey damn damn)
köpt en bandtshirt
gjort research på töjningar
slösat pengar (only in my mind)
smsat typ någonting
satt upp en ljusslinga
köpt en födelsedagspresent till min moder


idag har jag; 
städat mitt rum
rensat min bokhylla och ställt alla böcker i ordning
städat och rensat min sminkhylla
haft ett spa med mig själv (ansiktsmask, etc)
tvättat håret
satt upp tavlor
sett flera ton av avsnitt med desperate housewifes
vattnat mina kaktusar för första gången på typ tre år
ätit äpplemos
gått omkring i pyjamas
hoppat omkring av glädje för min helix har läkt så bytte örhänge


nu ska jag; 
se ännu mer desperate housewifes
vara upp hela natten och se ännu mer desperate housewifes
borsta tänderna
sova


imorgon ska jag;
ha minimalt med smink
fixa håret fiiiint
kanske ta med min systemkamera till skolan
hänga med mathilda och supa oss fulla på Monster (hihihjihihji)
jobba med reportagejäveln
jobba med engelskan
jobba med elevensvalskiten
sova



2 kommentarer:

  1. That's so f*cking awsome!! <3

    SvaraRadera
  2. Tagit någon bild med systemkameran? c:

    SvaraRadera