24 okt. 2013

le schule le hunger

är fett med hungrig mmmh mmmh det är jag
sitter i skolan på ev
och orkar inte jobba så kollar yt och tumblr
and it's frickin aweeeeeeeeeeeeeesome
ge mig godis
ge mig marshmallowfluff
ge mig monster
mmh
och massa massa gött
typ oboy
alltså jaaaaaaa
när jag koommer hem så ska jag;

  • äta mellis (helst god liksom)
  • packa till GRAAAND CANARIA
  • se twd säsong 4 avsnitt 1 omfg yesh
  • plugga reportage
  • sova?
alltså på liksom tal om att sova ^
jag försov mig imorse till halv åtta
och började åtta
så det blev lite mejkup
och typ multitasking
yes indeed
nu har skolan slutat för dagen
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss nejmen ok hej











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar