imorgon till och med
klockan 3 em imorgon så lämnar jag denna lägenhet för att åka "bulle" (<min moders ordval för taxi) till arlanda, hihi är så glad, jag ska fota sönder när jag är där ^w^
och öva engelska
det som tynger lite är att jag tar med min mattebok och även min dator för att jobba med min konstgrej till elevens val etcccc
hihihi
nu ska jag bomba med bilder så ni blir svartsjuka ;u;
nu ska jag dra till skolan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar