hej peeps
inte bloggat på tre dagar nu, rekord eller något
merhrp
ikväll ska vi {lawl nej jag} göra hamburgare och äta opdemh'
och så ska jag plugga ännuuuuu mer med reportaget, har skrivit två sidor nu
man får skriva max tre, så är lite nervig att jag skriver mer för då blir det piss
och sen måste jag fixa layout
och allt ska vara klart tills fredag 23:59
och på lördag åker jag till le grand canaria {har jag berättat om det? ono}
jo jag ska i alla fall på lördag em åka till grand canaria i en vecka ehmagherd yes
har inte varit utomlands på tre år så yesh
och btw min top tre lista på favoritnätaffärer;
- Shock.se
- Kawaii.se
- Hottopic.com
nu ska jag plugga hejs
ps. ni kommer få bilder från grand canaria, systemkamera ska med ;u;
ps2. kawaii.se äger och jag avgudar deras... EVERYTHING.
ps2. kawaii.se äger och jag avgudar deras... EVERYTHING.
Oh My Fucking GOD!!!!!!!!!!!!!! <33333
SvaraRadera