vill så in i helvetes gärna ha en sådan fin fin fin fin fin kaaanin
har redan planerat allting
alltså åh hu måste ha någon
vet inte varför, men känns som om.... som om jag behöver någon som jag kan prata med som inte kan döma och inte kan göra något annat än lyssna
och det låter kanske barnsligt men de är så mysigt att krama små lurviga hårbollar
och jag bara älskar gnagare seriöst
har redan haft fyra marsvin totalt på sammanlagt sju år och älskade de så mycket
men kaniner är liksom en level upp
eftersom de är större med också gör lite mer saker än att sitta, sova, äta, gå på toa.
mhihih
vill ha typ en dvärgkanin eller en hermelin(kanin?) hiohi
har fortfarande inte pluggat (jonna gu ta dig i krageeeen!!!!!!!!!!!111111)
har typ bara sett dh, kollat tumblr, drömt om kaniner och messat
mitt liv i en mening ^
nejmen lawl
aja imorgon ska jag extremplugga på svenska reportaget, inte hitta på några latursäkter och sen efter fredag när reportaget ska ha varit inlämnat så ska jag extremträna; gå och simma i helgen, dra till friskis och le svettis och sedan springa några km
och äta mindre
och sluta äta snacks/godis/onyttigt
och sluta dricka läsk och monster (*cryin*)
och ja, ska gå ner minst 30 kilo till nästa sommar
GOALS ^
och ja förfan
jag kan leva på morötter det är ju fan gött¨
man får bättre mörkerseende ju....
urkurk
varför måste man träna
kan inte allt gott vara nyttigt och allt äckligt vara onyttigt; livet skulle vara prima då
snurre urrre
fyfan vad långt inlägg
kurr
nu ska jag sova länge eller något (=ligga i sängen och låtsats sova och se på dh på mobilen tills typ halv ett hihihi mm ja)
kyss

Kaniner är ju supersöta och så, men du kan ju alltid prata med mig :( <3 Puss
SvaraRadera