16 okt. 2013

S I C K MORE THAN IN MY HEAD

mitt huvud bultar så högt av smärta så jag inte hör vad jag säger
mina hals är uppsvälld och ihopsnurrad
mina ögon värker (kanske ett tecken på att jag ska lägga ifrån mig dator som lyser starkt ljus i mitt ansikte)
mina tänder värker
och urk
har tagit en alvedon
och en halstablett
och dricker nu vaaaarmt bläigt té med honung i med mjölk ocksååååååå
inte för att jag inte gillar té men detta är någon bläigt grönt té och jag ba blä
vill ha mitt vanilgté
asdfghjkl
vill sova
men kan inte
urk
hejdå


2 kommentarer:

  1. Stackare jag köper gott vaniljte till dig imorn :( <333

    SvaraRadera
  2. stackare. krya på dig

    SvaraRadera