14 okt. 2013

döda blommor blommar inte mer, obviously

urkurkurk
här om dagen så fick jag en superduperfinawesomecool ros av min fader och den klarade sig knappt en dag
jag menar hur kan man misslyckas på mindre än ett dygn på att få en ros att överleva, den hade vatten och fick solljus och bytte vatten men nu är den inte röd längre nu är den extremt svartröd och faller sönder
men den är fin ändå
jag förstår i alla fall varför jag gillar kaktusar, jag menar förutom att de är frickinascoola och snygga och att man kan kasta de på inbrottstjuvar eftersom deras taggar är ju inte lena direkt; PLUS ATT DE ALDRIG DÖÖÖÖÖR. Har inte vattnat min kaktus på typ ett halvår och den lever och växer och är fin, är lite sne och kringlad but IT'S ALIIIIIIIIIIIIIVEEEE. idek, ska egentligen plugga men orkar inte, har typ två/tre läxor tills imorgon och har värsta stora reportaget tills fredag meeeeen jag orkar inte, heheh, ehmagherd urkurkurk okehokeh nu ska jag väl plugga lite tyska amen okeh


1 kommentar: