14 okt. 2013

like snyggaste skorna ever

alltså ehmagherd
dessa skor = min dröm
seriöst, vem vill inte ha dessa vackra underbara perfekta buffalos? jag har tom. en plan; jag ska spara 200 kr per månad och då tar det tio månader tills jag har råd, men ska fråga mamma om hon kan betala hälften så jag kan spara ihop det på fem månader moh-haha-ha, nejmen äls de. skulle bli sjukt lång men seriöst det är så fab så orkar inte ens bryyyyyy mig (hihihihihihihihjijhjij) okeh puss. Nu ska jag plugga, har inte pluggat än ehm ehm le badass nejmen urkurkurk hejdå </3


2 kommentarer: