17 okt. 2013

-

jag har tråkigt
jag är sjuk
natten är ung
och jag har bestämt mig för att titta på Titanic
och tycka synd om mig själv 
drömmens värld lockar inte mig efter drömmen jag hade natten innan denna
grät när jag vaknade och insåg att det var en dröm
hej
nu ska jag se på när Jack fryser ihjäl
kyss

1 kommentar: