hur har er dag varit
min har varit bra
fast missade en svenska-timme som jag verkligen behövde urk urk urk
så nu måste jag jobba hemma med svenskan fast är så jäkla lat men vafan måste ta tag i det typ nu
min dag har varit helt jäklaaaa koko, först mådde jag så jävla dåligt så jag satt i sängen och skakade och grät och bara uschhhhh och hela förmiddagen så ville jag inte prata med någon och bara var irriterad på allt och alla men sedan efter lunchen var jag sjukt trött, pissflummig och blev bara översocial och överglad.
började snacka med personer jag inte ens kände liksom och var superduper trevlig och sen när jag var på väg hem så blev jag så jäkla sjukt förbannad på ingenting, och liksom varför, jag har inte direkt pms eller så.
borde väl antagligen lyssna igenom intervjuer och skriva ner massa och plugga sobegrepp till förhöret imorgon men får gåshud var tredje sekund och orkar inte sluta se på desperate housewifes.
jag menar jag är en desperate housewife... minus house.... och minus wife.... soooo; just desperate
hihihhohohoh nejmen skit nu ska jag krypa ner i mina damsey damsey varma vintertäcken och plugga (mot min vilja)
kyss
Ditt lilla pms barn :( <33333 *cryin*
SvaraRadera