asdfghjkl
vad har ni gjort idag
idag har jag gjort;
inget
allt
städat
druckit fil
sett på got
haft photoshop/foto/rit/skriv/kreativitets-sug
idag har jag inte;
pluggat
gjort läxor
gått ut
klätt på mig
sminkat mig
smsat med nån
saker kvar att göra;
plugga
göra läxor
gå på släktmiddag eller något
se på downton abbey
har inget mer att skriva trots skrivsug
liksom fml
helgen är snart slut
då blir det måndag
och då blir det simning med skolan
och då kommer komplexen skrika högt på mig
och då kommer jag må dåligt
och då kommer allt bara rasa
hejdå
nu ska jag fortsätta med got-marathon
puss
nejmen seriöst
hatar er
haha nej
jo
vet inte
![]() |
| alltså alpackor de små skitungarna älskar de så jävla diviga ^ |

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar