japp det har jag haft idag de^
hemskolning alltså
nejmen det var så att det var idrottsdag idag och jag är krasslig så stannade hemma ist och pluggade
har pluggat sönder på SO, har skrivit typ 12345678116 sidor
och så har jag pluggat i två nanosekunder på tyska
jag ska ha tyskaprov imorgon
kan inge fuckin ting
men morsan ska hjälpa mig ikväll or I will die
hataprovhatahatahataprov
men jag har faktiskt varit väldigt produktiv idag
jag har gjort ny infodesign (om ni tittar på vänster sida av bloggens riktning så ser ni en bild på mig)
hahah nejmen checka
vrid huvudet lite svagt åt vänster så ser du
japp
det där är jag
smälter in i rymden
vilken hetinggeting
och juste ja
produktiv
jag har som sagt jobbat pissmycket med SO:n
och ja
hela dagen faktiskt
har bara skrivit och googlat skrivit och googlat
mmhm
fint
men fick lite stopp nu så gjorde design och skrev ett blogginlägg
ehm ja
EHMAGHERD NOO JAG HAR TYSKAPROV IMORGON OCH KAN INGENTING
okej nu är jag avreagerad
puss och kram mina älskade små apor
förresten det blir ingen kanin för mig
hon gillar inte kaniner
kan inte direkt argumentera mot det
men lilla kanin när jag är 18 dååååå skaffar jag dig
ahhahahaha
puss älskar er
jk
''Hetinggeting'' omg yes :'-)
SvaraRadera