14 okt. 2013

kurrkurr

hejsan
guttenmorgen etc
jag är trött och kall och klockan är sju och allt är piss för hittar inte min tyskabok så vet inte om den är i skolan eller inte eller kanske borttappad och urk vi ska ha simning idag med skolan och mina komplex skriker i mitt öra
en sådan underbaaaaar dag, hihihihih 
okekeh såhär är det; jag är en tös på fjorton årar som känner sig som minst hundra år och avgudar allt som har med böcker, poesi, gnagare (le djuren alltså), fotografi och sthlm. Lol, wait, jag gilar inte sthlm, eller gör jag? Hihi. Ameeeen nu ska jag, ha, lite, tråkigt, eller wat, nej ska typ... Plugga maybe. Mm, nu ska jag nog krypa ner under mina vintertäcken för fryser, snyftsnyft. Oke, puss. 










1 kommentar:

  1. Usch simning är det värsta urk urk jag skolkade från idrotten (som om jag inte annars gör det... hehe lol)

    SvaraRadera